onsdag 27 april 2016

#SETT2016 - tid för nätverkande, inspiration och nya möten

#SETT2016 är platsen för alla som i skolans värld vill träffas, få inspiration och nätverka. Under dagarna tre är Kistamässan platsen där detta händer. Här finns något för alla och i år tycker jag det är tydligare än under tidigare år. Det är inte bara IKT som är i fokus utan också inkludering, lärmiljöer, vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet.



Roligt är också att många företag passar på att ha events i anslutning till SETT-dagarna. GEG Sweden, Google Educator Groups Sweden, hade en träff som jag närvarade på. Massor med nya kontakter och så många bra tips från andra GAFE-användare. Nu vet jag hur jag ska få till en riktigt bra Hangout on Air som jag ska moderera på måndag. Det är då det är premiär på Den digitala bokcirkeln första livesända boksamtal. Missa inte!


Mer från #SETT2016 kommer inom kort!


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera