lördag 20 juni 2015

Nu tar jag sommarledigt från bloggen!


Efter ett mycket spännande och utvecklande läsår är det dags för sommarledighet. Jag kommer att låta bloggen vila drygt en månad för att i början av augusti väcka den till liv på nytt. Under sommaren kommer jag att samla kraft och förhoppningsvis också få ny input och inspiration så att läsåret 15/16 blir minst lika spännande som detta läsår varit.

Redan nu vet jag att det väntar en hel del nyheter till läsår 15/16:

- Jag kommer med start i augusti att börja arbeta som förstelärare i svenska/språkutveckling/IKT på Wendesgymnasiet i Kristianstad
- Jag kommer att vara en av representanterna i Lärarförbundets nya centrala referensorgan Gymnasieskola
- Jag kommer att föreläsa om läsning och lässtrategier, bland annat på SETT Syd den 28 oktober

Nu väntar dock först en härlig sommarledighet och jag hoppas att alla ni som följer min blogg också passar på att ta ledigt och ser till att njuta av den svenska sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar