torsdag 16 april 2015

SETT-dagarna

Då var man hemma efter två dagar på SETT. Förutom att ha gått på mässan, varit på olika föreläsningar så fick jag också möjlighet att hålla min presentation om läsning på gymnasiet. Det var superskoj! Jag lovade att lägga ut min presentation på bloggen och den som är intresserad av att se den får gärna kika HÄR. Jag vill också passa på att tacka alla som kom. Det var roligt att få prata inför en sådan intresserad publik. Gensvaret jag fick och fortfarande får efter min presentation är stort och det värmer. Tack! Tack också Novellix för era "godispåsar". De var uppskattade. Och tack Erik på Myndigheten för tillgängliga medier för lånet av böckerna.

Efter presentationen spelades det in en kort film där jag tipsar om två böcker (se nedan).

Jag kommer inom kort att göra ett inlägg om vad jag fick med mig från mässan. Håll ut! Det kommer!




2 kommentarer: